Întrebări frecvente

AcasăÎntrebări frecvente
Comanda
Comanda produselor și serviciilor se poate realiza atât telefonic la numărul de telefon (+40) 772 095 778, sau online urmând pașii indicați în site-ul nostru.

Coșul de cumpărături se află aici. Pentru adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, faceți click pe butonul “Adaugă în coș”, iar ulterior aveți posibilitatea de a continua cumpărăturile sau de a finaliza comanda.

În coșul de cumpărături al shop-ului veți găsi produsele selectate de dumneavoastră, unde aveți posibilitatea de a schimba cantitatea produselor sau renunța la un produs din coș.

Pentru a comanda produsele din coșul de cumpărături, selectați opțiunea de livrare dorită, introduceți datele dumneavoastră de contact și verificați să fie corecte, iar apoi faceți click pe butonul “Comandă”.

Dacă aveți nevoie de îndrumare, nu ezitați să ne contactați, iar pentru a ne contacta în scris, vă rugăm să urmați linkul Contact.
Plata
Plata produselor comercializate se poate efectua prin următoarele metode:

– Ramburs (plata la livrare la curier)
– Ordin de plată (transfer bancar)
– Numerar, la sediul firmei, din Bistrița, Str. Ioan Slavici Nr.2-4, Jud. Bistrița-Năsăud, atunci când se ridică produsul comandat
– Online, cu cardul bancar, prin procesatorul de plăți electronice, EuPlatesc.ro
Costul și timpul de livrare
Livrarea produselor comandate se face prin curier rapid, costurile de transport fiind evidențiate separat în coșul de cumpărături.

Societatea noastră are contract cu următoarele firme de curierat:

Fan Courier, cu prețul standard de 27 lei. Kilometri suplimentari se tarifează extra și vor fi suportați de client. GLS la prețul unic de 26 lei. Sameday la prețul de 26 lei + km suplimentari.

Termenul de livrare standard este de 1-2 zile lucrătoare, din momentul în care coletul este preluat de firma de curierat.

Pentru că livrările se realizează de o terță companie, nu ne putem asuma întârzierile din vina transportului, deoarece în momentul predării coletului către curierat, se face transferul de responsabilitate.
Retur
Cererile de retur se adresează în scris pe adresa [email protected], pe WhatsApp la numărul de telefon (+40) 772 095 778 unde se va menționa cauzele pentru care se dorește returnarea produsului și copie a facturii de cumpărare sau prin formularul de retur.

Numai după ce primiți confirmarea scrisă de pe această adresă se va returna marfa prin firma de curierat.

Retururile efectuate în 14 zile de la cumpărarea mărfii vor fi suportate de compania noastră.

Nu se acceptă returul produselor după depășirea celor 14 zile, decât din motive tehnice, cum ar fi defectarea acestora, în perioada de garanție.

Produsele returnate trebuie să aibă ambalajele originale și intacte pentru a se putea stabili cu exactitate eroarea produsă și invocată la retur.

Restituirea contravalorii produselor returnate se va face în maxim 7 zile de la data primirii coletului, prin virament bancar într-un cont bancar precizat de client.
Diverse comandă
CONFIRMARE COMANDĂ

În cazul în care considerăm că datele sunt reale și corecte, în cel mai scurt timp de la trimiterea comenzii, veți fi contactat pentru confirmarea acesteia. Comenzile se onorează în ordinea primirii lor.

Veți fi înștiințați de evoluția comenzii și pe adresa de email pe care ne-ați furnizat-o la crearea contului.

De asemenea, pe adresa de email veți primi în format electronic soft-urile produselor comandate, precum și soft-urile cadou.

Ne rezervăm dreptul de a nu opera comenzile care considerăm că au datele personale incomplete.

Eventualele modificări la comanda plasată online se fac în urma discuției telefonice.

COMANDĂ TELEFONICĂ

Comenzile telefonice se pot realiza zilnic, între orele 09:00 – 18:00.

Pentru o procesare corectă și mai rapidă a datelor, recomandarea noastră este să plasați comenzile online sau prin WhatsApp.

COMANDĂ PRIN WHATSAPP

Comenzile prin WhatsApp se pot realiza zilnic, între orele 09:00 – 18:00.

PROGRAM DE LUCRU

Magazinul online funcționează în regim non-stop, plasarea comenzilor online nefiind sub nici o formă condiționată de orarul companiei.

Operarea comenzilor se face în intervalul de lucru, respectiv de luni până vineri între orele 09:00 – 18:00, sâmbătă între orele 09:00 – 12:00, în ordinea sosirii comenzilor și în limita stocului disponibil.
Coș
Loghează-te

Nu ai cont încă?

Crează un cont